Kan je chocolademelk in de waterkoker doen?

Ik heb met deze kou erg trek in warme chocolademelk, maar heb alleen een pak chocomelk en een waterkoken :)

Kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
12.9K
rebecca
14 jaar geleden
heb je wel een fornuis ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Magnetron, pan, niks van dit alles?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ja pannen heb ik zat.. ook een magnetron..
Het is uiteindelijk de magnetron geworden.. Dat ik daar zelf niet aan gedacht had....

Het beste antwoord

nee! Net als melk ook niet kan. Ik weet niet hoe je anders je eten warmt maar doe 't anders in een pannetje of in de magnetron. En anders kook je water doe je die in een schaal en zet je je beker in dat hete water goed roeren en dan wordt 't ook warm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het kan wel, maar het is af te raden.
Je moet hem op tijd uitzetten, want anders wordt de chocomel veel groter dan de koker. En je krijgt last van aangekoekte chocola die er moeilijk uit te krijgen is.
14 jaar geleden
dat zou ik niet doen.

als echt alleen maar een waterkoker hebt kan je het best water koken. dat water dan in een pannetje gieten ,
daarna de chocomelk in een beker in het pannetje zetten dan word het wel warm
14 jaar geleden
Heb je geen enkele pan? Daar kun je toch iets in warm maken. Kook je ook geen groente en aardappels/rijst?
Ik zou het niet in de waterkoker doen,lijkt me een smeerboel te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt niets anders in huis hebt zou ik zeggen ga even een klein pannetje bij de buren lenen, of ga een pannetje kopen.
Dan is alles weer opgelost!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je kunt chocolademelk in een waterkoker doen.

Maar ik zou hem niet aanzetten daar het, net als melk, snel overkookt en aankoekt.