Waar kun je in Nederland Minute Maid kopen in pakken?

Als ik in België ben vind ik deze appelsap en sinaasappelsap ontzettend lekker! Ik vraag me echter al heel lang af waar je dit kunt halen. Weet iemand het? Het moet wel in een pak zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.1K

Antwoorden (2)

Minute Maid was eerder ook altijd mijn favoriete sinaasappelsap. Het was altijd te verkrijgen bij de Makro en de Sligro. Of dat nog steeds zo is kan ik niet bevestigen. Kwestie van even bellen voordat je er heen gaat. Uiteraard moet je wel in het bezit zijn van een Makro of Sligro pas, maar daar kan je tegenwoordig heel gemakkelijk aankomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij hebben ze het wel in blikjes maar niet in pakken. Maar ik heb goed nieuws voor je, de appelsap en sinaasappelsap van het huismerk Makro smaken precies hetzelfde, bedenk ik me ineens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt nog trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 gegeven.
In een review op deze site, beweert de schrijver:
a) verkrijgbaar in alle supermarkten
b) maar ook dat je wel even moet zoeken
c) het is verkrijgbaar bij Vomar.

http://www.ciao-shopping.nl/Minute_Maid_Sinaasappelsap__Review_145829

Maar als je in Limburg woont heb je daar niet zoveel aan, want Vomar zit alleen in Noord-Holland en één verdwaald filiaal in Maarssenbroek (bij Utrecht).

Maar misschien is dit een aardige gelegenheid om eens te kijken of supermarkt Jumbo al zijn "zekerheden" waarmaakt? Nog niet zolang geleden las ik in een artikel over Jumbo o.a. dat als je een koekje uit een pakje wil proeven, een medewerker graag een pakje voor je openmaakt, maar ook dat als je als klant iets mist in het assortiment, ze gewoon zorgen dat het er de volgende week wèl ligt. Vraag dus aan de chef of ze willen zorgen voor Minute Maid.

Ik heb het nog even nagekeken, en het staat in een iets mildere vorm op de website.
"En elke week komen er weer nieuwe producten bij. Mis je toch nog een product? Geef het aan bij een van onze medewerkers in de winkel, dan bestellen we het voor je of zorgen we voor een goed alternatief."

Volgens het artikel dat ik heb gelezen heeft AH een assortiment van 17.000 producten en Jumbo maar liefst 32.000. Dat kunnen er dus rustig 32.001 worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! +1 gegeven.