Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Malibu kan je met alles mixen maar of de combinatie geslaagd is ligt aan de smaak van de drinker, dat is uiteraard persoonlijke smaak.

Malibu wordt het meest met Cola gemixt, maar ook combi's met 7up, juice,spa groen, lime en ijsthee wordt vaak gebruikt. Zelf vind ik het lekker met cassis of gewoon puur.

Red Bull wordt meestal gemixt met wodka, bacardi, juice en vaak een scheut met één of andere likeur erbij.
Er zijn tlloze cocktails/ drinks met Red Bull maar met malibu gemixt bestaat nog niet. Ik zou zeggen; "probeer het eens, misschien is het naar jouw persoonlijke smaak lekker!
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, waarom niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je dat willen? Dat heft deels het effect van alcohol op (let op heft niet het promillage in je bloed op).

Hoe het verder valt kan per persoon verschillen. Het is zeker niet zo dat je per definitie kotsmisselijk wordt van deze 2 drankjes samen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan. gooi het bij elkaar en je zult het zien.
Maar of het smaakt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik als ex barman heb hier nooit van gehoord. Als ik de twee smaken in mijn hoofd 'mix', lijkt het mij geen lekkere combinatie.

Je zou een klein slokje kunnen mixen om te proeven. Als je het lekker vindt, is het nog altijd een optie om meer te mixen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
natuurlijk kun je dat gewoon mixen. waarom zou dat niet kunnen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding