Hoe maakt ik een toblerone-cocktail?

Laats een overheerlijke cocktail gedronken in de cocktailbar: toblerone-cocktail. Maar nu is de vraag: Hoe maak ik deze overheerlijke cocktail zélf en thuis!?

Weet jij het antwoord?

/2500

Toblerone cocktail. Ingrediënten: 1 deel Crème de cacao (donker) 1 deel Kahlua 1 deel hazelnootlikeur 1 deel Cream 1 theelepel honing 3 delen melk Bereiding: Meng alle ingrediënten en giet in het cocktailglas. Garneer met krullen van chocolade of cacaopoeder. Toegevoegd na 2 minuten: http://www.cocktail.uk.com/Cocktail-Recipe/Toblerone.htm

Ik vind hem zo het lekkerst; Doe in een blender met ijs; 60 ml. Frangelico (hazelnootlikeur bij de slijter), 60 ml. Kahlua,(een soort Tia Maria koffielikeur) 60 ml. Baileys, 120 ml. room, 2 eetl. honing of Maple syrup (honey) Blend alles tot een romig geheel en garneer met wat geraspte chocola of een stukje fruit zoals 1 stuk banaan of 1 aardbei aan een prikker. Toegevoegd na 11 minuten: Voor één glas kan je ook 1 eetl. Kahlua, 1 eetl. witte Crème de cacao, 1 eetl. Frangelico,1 eetl. Baileys, 4 eetl. room en ½ eetl. honig mengen en over een glas met ijsblokjes gieten of samen met gehakt ijs in een blender mixen. Het is ook lekker wat chocoladesaus uit een flesje ( 'Tova' is erg lekker) te gieten over het ingeschonken glas.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100