Rijbewijs ingevorderd en ik moet bloed afgeven?

Beste mensen ik had een vraag die jullie denk ik wel vaker is gesteld.
Jammer genoeg is mijn rijbewijs voor 6 maanden ingevorderd waar ik eerlijk geen spijt van heb gekregen. Eigen schuld dikke bult.De afgelope jaar heb ik ontzettend veel gedronken maar dan ook echt elke dag en ik schat we op minimaal 5 liter bier per dag.. heb een zware periode achter de rug. ben mijn vrouw een jaar geleden aan een erge ziekte kwijtgeraakt. Jammer genoeg heb ik de verkeerde afleiding gezocht.Inmiddels is mijn rijbewijs nu al meer dan 5 maanden ingevorderd maar ook 5 maanden geen slok op gehad en ben ook van plan om het absoluut niet meer te doen. Mezelf en zeker ook andere in gevaar gebracht. Schandalig! Wie kan mij aub een duidelijke antwoord geven ik moet namelijk over een week mijn bloed afgeven dus dan ben ik 5 maanden en een week clean maar heb ook de afgelopen stevig lopen drinken wie zou mij aub kunnen zeggen of ik nou wel of niet zal slagen

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je al ruim 5 maanden geen alcohol meer drinkt dan hoef je je geen zorgen te maken met een bloedtest. Alcohol Je lever doet er 1 à 1,5 uur over om een standaardglas alcohol af te breken. Stel dat je 3 standaardglazen bier gedronken hebt, dan is dit 3 tot 4,5 uur na gebruik nog aantoonbaar

Bronnen:
http://www.drugsweb.nl/drugsweb907.asp

Om te controleren of je nog regelmatig en veel drinkt heeft het natuurlijk weinig zin om de alcohol in je bloed te bepalen. Die is namelijk niet meer aanwezig in je bloed na een dag onthouding. Doorgaans worden een aantal leverfuncties bepaald als er controle op alcoholgebruik nodig is waarvan de CDT de belangrijkste is. Heeft de betrokkene enkele weken voor die test nog flink gedronken dan is dat met die test aantoonbaar.

Bronnen:
http://www.uwbloedserieus.nl/cdt.php

Alcohol verdwijnt na 40 dagen uit je bloed.. Dus je zal wel slagen maak je niet druk!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100