Waar tappen ze nog goedkope pintjes (=< 1 euro)?

Geen warenhuizen vermelden, alleen drank- en eetgelegenheden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Graag de prijs en het adres ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (5)

Dat kan nergens. Als een kroegentocht langs ruim 40 gelegenheden in Rotterdam in 2007 (5 jaar geleden!) aantoont, dat het goedkoopste biertje 1,30 kost, en dat ook maar één keer voorkomt (rest is allemaal duurder), dan kun je gevoeglijk aannemen dat in 2012 geen enkele kroeg een pilsje tapt voor 1 Euro of minder, omdat er dan geld op toegelegd moet worden. Ieder verkocht biertje kost dan geld, en de zaak kan binnen een week dicht.
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/2268222/2007/08/09/Biertocht-toont-grote-prijsverschillen.dhtml?redirected
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soj, ik vind een pilsje voor 2 of 3 Euro ook belachelijk, maar het is niet altijd de schuld van de horeca-ondernemers hoor. Vaak zitten die ondernemers opgescheept met wurgcontracten met de bierproducenten. Het lijkt allemaal mooi, vooral met mooi weer en volle terrassen, maar er zijn denk ik niet zoveel voorbeelden van horecaondernemers die slapend rijk worden.
in de meeste buurthuizen zijn de rijzen van de consumpties laag! kijk dus maar eens bij een buurthuis bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het restaurant naast mn huis in Duitsland. Het adres is Lange Stange in Oberaula. Omgerekend naar een pintjesformaat is de prijs lager dan een euro.

Omdat je niet aangaf dat het in Nederland moet zijn, lijkt me dit een prima antwoord.

Proost en als je in de buurt bent, de eerste is van mij.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Wat denk je van bij je eigen thuis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een stukje uit de buurt, maar als je er op vakantie gaat, kun je in veel barretjes in Albufeira / Algarve zelfs nog een biertje voor € 0,90 krijgen en een pint 0,4 ltr. voor € 1,25 of € 1,50.