Is het mogelijk dat de Coca Cola uit de ene fles anders smaakt dan de Coca Cola uit een andere fles?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.1K

Antwoorden (8)

Als je bedoelt dat merken anders smaken: ja, die smaken verschillend.
Als je bedoelt dat dezelfde cola uit verschillende flessen anders smaakt: nee, dat is niet zo (behalve als er iets in de fles heeft gezeten dat de smaak kan beïnvloeden...).
Het is meer je gedachte, stel, je vindt coca cola lekkerder dan pepsi, dan vind je de cola uit de coca cola fles lekkerder dan die uit de pepsi fles.
Doe je je ogen dicht, dan proef je geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat is niet mogelijk. Dit omdat de cola in massaproductie gemaakt wordt en daarna verdeeld in verschillende lege cola flessen, zo zal dus elke cola van het zelfde merk, naar hetzelfde smaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh waarom de min? mijn antwoord is toch duidelijk ?
dat zou kunnen als de houdbaar heids datum verschillend is en/of het al geopende flessen zijn. anders zouden ze gewoon hetzelfde smaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt en koude cola heeft een afgeflakte smaak t.o.v. Lauwe cola.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist!
de temperatuur is van invloed en als je vlak ervoor iets hebt gegeten, dat het maakt dat het anders smaakt dan anders...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De originele Coca cola heeft een geheim recept erin zitten waar niemand van af weet. natuurlijk wil veel Neppe colamerken dit namaken. waarschijnlijk doet iedereen dan een ander middel in de cola waardoor het mischien anders smaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze smaken misschien anders maar ze ZIJN hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CocaCola kan per land een klein smaakverschil hebben, en dat ligt aan het water waarmee de Cola gemaakt is.
.Indien Cola uit dezelfde winkel komt is het onwaarschijnlijk dat er een smaakverschil te bespeuren is. Of er moet met de verpakking iets niet in orde zijn. Maar er zal heel snel ingegrepen worden om de kwaliteit/smaak te waarborgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk. Dat komt omdat ze eerst een hele massa cola maken en die verdelen in de flesjes. Soms is er natuurlijk wel een verschil, maar dat gebeurt zelden. Als je verschillende merken bedoelt, dan is er een kans op dat het anders smaakt. Maar Coca Cola is het lekkerste.