Wie weet op welke site ik goedkope mooie bierglazen kan vinden? Nieuw uiteraard.

Met snelle levertijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Antwoorden (5)

Ik heb eens bierglazen, uiteraard ook nieuw via ebay gekocht voor mijn vriend. Die waren 2 dagen later binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe wordt geleverd binnen Nederland?

Om onze klanten tevreden te stellen, leveren wij de door u bestelde goederen (onder voorwaarde van beschikbaarheid en kredietwaardigheid) zo snel mogelijk op het aangegeven leveringsadres. In de regel gebeurt dat binnen 4 werkdagen.

de link die ik mee stuur daar kan je e.v.t de bierglazen bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet op site helaas. Sligro is heeel goedkoop met glazen! Champagneglas kost daar zo'n 50ct.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet op een site. Maar bij de action krijg je goedkope bierglazen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Je kan op o.a deze site bierglazen kopen.

Rikegroup.com