waar kan ik een grote plastic fles kopen? (zie foto)

ik zoek zo'n fles die op de foto op de achterste rij staan. die witte flessen dus. ze worden gebruikt om room en melk mee te schenken in een cocktailbar

Toegevoegd na 23 minuten:
gebaseerd op de antwoorden tot nu toe bedoel ik inderdaad de store and pour flessen. kun je die alleen online bestellen of zijn er ook winkelketens die ze verkopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijke foto :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een slechte foto.
Is dat de kwaliteit foto's die met een mobiel gemaakt worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit is de kwaliteit foto die in een donkere bar gemaakt wordt, en er vervolgens alleen een klein hoekje afgesneden wordt. het was namelijk een foto van de hele bar, maar daarmee kon ik moeilijk uitleggen wat ik bedoel

Antwoorden (3)

Je bedoelt die bewaar & schenkflessen van 2,2 liter?
Bij de horeca groothandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze worden ook wel store & pour flessen genoemd, hier een site waar je ze kan bestellen:

http://www.horecaland.nl/Schenkfles-store-n-pour-1-9-l.Barbenodigheden.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier de link naar dezelfde site als die ik hierboven vermeld heb, alleen nu met 3 verschillende flessen, (0,9 - 1,9 - 2,8Liter)

http://www.horecaland.nl/search.php?mode=search&page=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben ze bij de Sligro. Wellicht zou je het ook bij een kookwinkel kunnen proberen, of een slijterij