Wat levert een flesje Heineken op uit 1970!!!

Gevonden tijdens de verbouwing van me huis....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met inhoud of zonder inhoud?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das jammer! anders zou je een byzondere kater hebben! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dodelijk ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wuhahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het flesje nog? Als je er toch niets mee ben kun je het etiketje voor mij afweken. ;)
Ps: als je dit dan ook wilt doen zend mij dan maar een mailtje dan spreken we we af voor de onkosten. ;)
jan005@scarlet.be alvast bedankt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bewaren. Waarschijnlijk zal het op den duur geld waard worden...

Antwoorden (9)

Misschien krijg je het statiegeld nog terug.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha +je voor de goeie humor :)
Hier kon ik nog wel even om lachen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kon ik ook wel om lachen haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ haha
Frimu2
12 jaar geleden
Hoewel ik graag lollig ben is het waarschijnlijk echt zo :-)
Ik heb zelf 25 jaar geleden ook volle (onbeschadigde) flesjes bier gespaard.....En was blij dat ik er na 2 x verhuizen 5 x afstoffen en 2 Marktplaats pogingen ...Iemand er gratis een plezier mee kon doen. Grappig genoeg heb ik alles met Heineken nog wel bewaard.......Maar heb de komende 50 jaar niet de illusie er rijk mee te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb nog het houten kratje van heineken.
die nog voor de plastic kratten werd gebruikt
Minder ruimte in de kast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het levert een plek op in de glasbak.. Dan word het opnieuw verwerkt tot flesje 2012...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niets. Het is echt niet meer te drinken na 42 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de reactie's staat dat het flesje al leeg is ;)
Hoofdpijn, maagkrampen en diaree.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de reactie’s staat dat het flesje al leeg is dus gelukkig zijn die kwalen niet van toepassing :))
Het zal je misschien een 10-tje opleveren bij een verzamelaar. Maar op zichzelf heeft het geen waarde.

Met dit soort verzamelobjecten is het maar net wat een gek ervoor geeft. Maar je moet wel rekening houden dat er erg veel van die flesjes zijn geproduceerd in 1970 (ik heb geen idee wat Heineken in die tijd voor een aantallen produceerde).

Ik zou zeggen zet het op Marktplaats of E-bay (er zijn wereldwijd verzamelaar van Heineken spullen) en kijk wat het opleverd. Levert het niets op dan kun je het altijd nog weggooien, of natuurlijk zelf bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je durft wel; 'net wat een gek ervoor geeft' haha :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja zo is het nou eenmaal met dit soort producten! Alfred H. Caspary verkocht in 1996 ooit een misdruk van een postzegel voor 2 miljoen euro. (Omgerekend vanuit de dollar neem ik aan..) ALLE verzamelobjecten zijn net zoveel waard als een gek ervoor geeft. Die postzegel is al gebruikt en dus in het principe totaal waardeloos. Maar aangezien er genoeg postzegel"gekken" zijn heeft dat stukje papier die waarde. http://www.allerduurste.com/postzegel.html
kijk eens of het een gewone E heeft. later door H. omgezet in een zg lachende E. voor flesjes met die eerste (gewone) E zal misschien belangstelling bestaan. vraag er eens naar bij Heineken zelf of kijk/plaats eens op marktplaats, voor verzamelaars.
het mooiste is wanneer de fles ongeopend is (maar bier zal niet meer te drinken zijn)
12 jaar geleden
neem contact op met de brouwerij, misschien dat zij belangstelling hebben als het flesje nog vol is. Een vol flesje uit die tijd komt niet veel voor, ook toen dronken de mensen het liever op dan dat ze het bewaarden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alle informatie in deze post leest, inclusies reacties op de vraag zie je dat de vragensteller al 15uur geleden heeft aangegeven dat er geen inhoud in het flesje zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was mij ookal opgevallen..
heineken heeft een bepaalde tij een andere kleur ster gehad dit is later veranderd om te voorkomen te worden gezien als communisten tijdens de koude oorlog mocht hij nog rood zijn levert dit natuurlijk meer op maar kijk vooral zoals eerder genoemd na de e.
ik zou proberen hem aan een lokalen brouwer te slijten