Zijn er ook vanilledrankjes?

Vreemd, dat vanille als smaak vertegenwoordigt is in allerlei producten, maar niet in drankjes. Of zijn die er wel en ken ik die niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1.8K

Het beste antwoord

Naast de gegeven softdrinks is er zeer beslist ook een likeur met vanillesmaak, voor als je wat sterkers wilt. Wenneker Likeur Vanilla, maar niet elke kroeg zal het hebben.

En de tweede link : je kunt het ook nog zelf maken !
Proost !!

Toegevoegd na 1 minuut:
En sommige slijters maken het zelfs zelf !
http://www.slijterij-ooievaar.nl/79-creme-de-vanille.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Er is heerlijke vanille melk en vanille Thee! Of bedoel je sterke drank??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb even gegoogelt.
maar de enige vanilledrankjes die ik vind, dat zijn proteïnedrankjes en voedingssuplementen en dat soort dingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanille is niet zo'n uitgespreoken smaak denk ik vandaar. desondanks is de vanille milkshake wel een bekend vanilledrankje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ook nog Coca Cola Vanilla. Telt dat ook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat in chocomel ook vanille zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanille wordt wel in veel dingen verwerkt, maar je hebt het al snel gehad met vanille drank. Het enige wat echt puur is vanille vla opwarmen en is het vloeibaar warm trouwens ook lekker. Vanille is een soort kruiden wat wordt toegevoegd. Maar heb wel leuke vanille-drankjes gevonden. Zie bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met alcohol of zonder?
Liqor43 is bijv. een spaanse vanille likeur ..Errug Lekkur!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook een drinkyoghurt met vanillesmaak en natuurlijk de niet te zuipen vanillethee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook soja vanille drink, die is echt lekker, geen soja smaak !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De immer culinair verantwoorde vreetschuur McD verkoopt een overheerlijke vanille-milkshake.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanille is net als kaneel een ingredient, je zou mischien nog wel eens appelsap met kaneel smaken zien maar nooit aleen kaneel zelf. dus dat geld ook voor vanille.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanille milk shake