kan cognac als aperitief ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mij niet... Ik lust het niet... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is de vraag niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha daarom ook als reactie geplaatst :)
tikrit
12 jaar geleden
ik dacht dat cognac ná het diner wordt gedronken.

Het beste antwoord

Ja, alcohol in een flinke concentratie stimuleert de aanmaak van gastrine en op die manier indirect de maagwerking, net zoals de eiwitbrokstukken in bouillon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

fremar
12 jaar geleden
Ja, er zijn nieuwe manieren bijgekomen om van cognac te genieten: met ijs als aperitief, als longdrink, of in de mix.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, jonge cognac met wat ijs en voornamelijk cognac uit de borderies kan ik dan echt aanraden. met wat vermouth en een bittertje als angostura of een dash fernet branca.