Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke wij drink je het best bij gevulde portobello?

Ik kan dit nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zit erin?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan beide. Of een stevige witte wijn zoals een Chardonnay of een Syrah. Ga nooit voor een zoete witte wijn. Je kan er ook rood bij doen. Bv een Merlot (toegankelijk) Of een stevige Rioja. Die laatste heeft een beetje een vanille smaak omdat hij op eiken gerijpt heeft. Smaakt prima met een stevige kaas, als je die erin hebt zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een vegetarisch voorgerecht, dus ik zou gaan voor een lichte, droge witte wijn, zoals een Elzas- of Moezelwijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kan natuurlijk ook vlees inzitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, maar dan blijft het een voorgerecht met als basis groente (voor zover champignons onder groente vallen, ik meen van wel, wijnkundig zeker. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ze ook met gehaktvulling. Waar dus gehakt de hoofdingrediënt is. Champignon gaat prima met een rode wijn. Dan is een rode wijn weer lekkerder. Maar je hebt gelijk als het gaat om groenten als hoofdingredient.
dit kan je het beste navragen bij een wijnspeciaalzaak zoals gransjean wijnen en delicatessen in den haag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding