Is prosecco ook geschikt om 's winters te drinken?

Of is het een typisch zomerdrankje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Ijs smaakt in de winter ook lekker hoor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet het wel eerst hard gevroren hebben, he! En het ijs uit de vijver kun je beter links laten liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha! erg leuk.:(
flyingcrow
12 jaar geleden
Niet teveel prosecco drinken,anders val je in het wak dat je uit die vijver gegeten hebt.

Het beste antwoord

Nee hoor het is geen typisch zomer drankje. Je drinkt het wanneer je daar zin in hebt dat is in de winter ook prima. Prosecco wordt veel gedronken als aperitief, ook in de winter. De regel witte wijn en vis- rood en vlees is ook niet meer van toepassing. Je drinkt wat jij er lekker bij vind.
Wat lekker is straks met de kerst, is om er een spoom van te maken. gemengd met citroenijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan altijd. Ook op de bank bij de openhaard smaakt het prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prosecco is ook gezellig 's-avonds bij de verwarming te drinken. Maar in de zomer smaakt hij beter!