Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je van de koffie van de pads van Kanis & Gunnink misselijk worden?

Wij gebruiken normaal de koffiepads van de aldie of douwe egberts. Soms ook die van de hema. Allemaal prima koffie. Afgelopen zaterdag ochtend een pak Kanid en Gunnink gekocht. De koffie is niet echt lekker te noemen. En beetje bitter. Maar goed. Het zijn even de enige pads die weer hebben dus drinken maar. Gisteravond was ik best misselijk. Vanmorgen was het weer over. Door de dag weer gewoon de koffie gedronken en vanavond weer hetzelfde. Kan het van de koffie komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het en je weet het. Dit is persoonsgebonden. Als je een gevoelige maag hebt word je eerder misselijk van koffie dan een iemand die het veel drinkt :) Zelf word ik vrij snel misselijk van koffie tegenwoordig omdat ik het nog weinig drink.
Maar als ik jou zo hoor kan dat idd van de koffie komen, wellicht een stiof die erin zit. Ik zou het eens vergelijken met andere soorten, qua ingredienten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En inderdaad. Vanaf maandag weer Hema koffie en nergens meer last van.

Andere antwoorden (4)

Kan altijd, misschien nog een keer proberen en als het dan weer zo is. Dan is het een grote kans dat het daar aan ligt.

Misschien allergisch voor een stofje in die koffie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je iets eet of drinkt wat je niet lekker vindt, kun je inderdaad misselijk worden.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Ik wordt van alle merken koffiepads misselijk. Omdat ik geen geld heb voor een echte bonen apparaat, ben ik weer op de ouderwetse manier koffiefilters gaan gebruiken.
Vergeet die vieze koffiepads, en terug naar de slowapparaten. Heerlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is de koffie van K&G wel aangelengd met koffiestroop.Koffiestroop (van Buijsman) werd hier vroeger ook door sommige mensen bij het zetten van koffie toegevoegd (en misschien nog wel)om de koffie sterker/zwarter te maken.Sommigen kregen hier ook maagklachten van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onjuist, in geen enkel merk koffiepad zit Buisman of een andere smaakversterker, alleen maar 100 procent koffie.
Het smaakverschil zit 'm in de samenstelling van de koffie en in brandtijd.
owja, Buisman maakt trouwens al jaren geen gebrande suiker = Buisman meer, wel andere smaakversterkers en koffiecreamers.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding