Waar kan je koffiecups van Nescafe het goedkoopst kopen?

Toegevoegd na 39 minuten:
Ik bedoel niet de cups voor Nespresso, maar voor Dolce Gusto van Nescafe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.6K

Antwoorden (3)

In een normale winkel wordt dat dan discounts zoals Aldi en de Lidl.
Online kun je het beste hier even gaan kijken:

http://www.beslist.nl/products/eten_drinken/r/nescafe_koffie_cups/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minnen prima, wel reactie!
Lafaards, jullie minkukels!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, maar Dolce Gusto staat gewoon bij de link!
De verkoop van Nespresso koffie cups gaat uitsluitend via De Bijenkorf (de Nespresso koffie corner) en via de winkel in de PC.Hooftstraat in Amsterdam.
Verder zijn deze te bestellen via internet.
Als Nespresso lid kunt u ze op elk moment van de dag thuis laten bezorgen.

De tegenhanger van de Nespresso koffie cups is het merk van Douwe Egberts (Le Or)
Deze zijn een stukje goedkoper dan Nespresso.
Maar wel beter verkrijgbaar. (passen in de Krupps)
Bij de Douwe Egbert winkels en onze vertrouwde super Albert Heijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Nettorama zijn ze in ieder geval een stuk goedkoper van bij bijv. de AH of Plusmarkt.
Je krijgt ook nog eens 10 % korting bij afname van 2 of 3 doosjes

Toegevoegd na 44 seconden:
kijk even bij Vestigingen of de Nettorama bij je in de buurt zit....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is al weer even geleden dat ik ze heb gekocht daar, maar ik zoek het wel even uit.. misschien morgen? dan laat ik het nog even weten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de Nettorama zijn de doosjes per 3 stuks: €4.19 per doosje
Anders zijn de doosjes €4.65