Je zou groene thee kunnen drinken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag nog gehoord op de tv .
Groene thee zou kunnen helpen met afvallen .
Dus het is niet helemaal zeker .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt gezegd, maar het is niet bewezen. Het lijkt me ook onmogelijk dat door iets *extra* te nemen je iets kwijt zou raken. Er zijn geen stoffen waardoor je meer energie gebruikt dan anders voor dezelfde hoeveelheid beweging.
Dit zal niet zo heel erg veel uitmaken. Het zit meer in het suiker. Mijn advies is om af te gaan bouwen met suiker en dan uiteindelijk gewoon helemaal geen suiker meer te doen je thee. Vind je dit echt niet lekker? Dan zou je meerdere theesmaken zonder suiker kunnen proberen, todat je er 1 lekker vind zonder suiker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is eigenlijk ook al fout, want hij gaat uit van de veronderstelling dat er theesoorten zijn die dat kunnen bewerkstelligen. Je vraag zou eigenlijk moeten zijn "Zijn er theesoorten die kunnen helpen bij het afvallen?". En dan zou dit antwoord ook prima passen. Van mij dus een + voor dit antwoord.
Geen enkele. Afvallen gaat alleen door minder (vet/zoet) te eten en meer te bewegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, ik wens je sterkte met je afvalrace!
Ritsuka
12 jaar geleden
light producten schijnen niet zo goed voor je te zijn, dus neem daar niet te veel van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je vet alleen maar vervangt door koolhydraten of eiwitten, dan kom je net zo hard aan. En vet heeft je lichaam ook gewoon nodig. Het is beter om gewoon over de gehele linie te minderen. @Ritsuka: Klopt. Vaak zit er troep in om dingen toch een beetje een fatsoenlijke smaak te geven. Of is 't alleen 't vet vervangen (en komen de calorieën er dus via iets anders wel bij).
Er bestaat afvalthee, verkrijgbaar bij kruidvat van kneipp volgens mij, in het vak waar ook energierepen etc liggen. Ook in supermarkten is die thee verkrijgbaar, verschillende merken. Zullen wel verschillende theesoorten in zitten. De thee werkt laxerend. Misschien voor een reinigingskuurtje zo nu en dan wel goed, maar niet gezond om duurzaam af te vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle theesoorten, want als je veel thee drinkt, is je maag daarmee gevuld, en heb je minder een hongergevoel.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En met een beetje honing erin helemaal.+1
Rieneke1
12 jaar geleden
en citroen niet te vergeten! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honing bestaat voor 3/4 uit suiker. Daar schiet je dus niks mee op. Gewoon lekker zuivere thee drinken, zonder spul erin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Rieneke: Citroen is wel lekker (vind ik zelf), maar is niet zo goed voor je tandglazuur. En, mocht je 't daarom hebben toegevoegd (wat ik niet denk, maar ik meld 't maar even), 't is een fabeltje dat citroen zou helpen bij afvallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wel een + voor je antwoord hoor, want 't is gewoon waar.
Rieneke1
12 jaar geleden
nee widar, citroen helpt niet bij afvallen, ik bedoelde dat het de thee lekkerder maakt.
tenminste, dat vind ik :)
een beetje onduidelijk neergezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dan is 't goed. Je hoort 't gewoon nogal eens, dat iemand zegt dat citroen helpt, dus ik dacht, even checken. Maar 't is wel lekker ja, ik drink 't ook wel eens. Maar niet te vaak.
phu erth thee.samen met dieeten . die drijft afvalstoffen af . he moet er vaker van plassen en verminderd het hongergevoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vooral de pu-erh van eenhoorn thee. is een goede aanrader, hij is nog wel scherp geprijsd en gelukkig kan je hem meerdere keren op water zetten.
Alle thee, want als je thee gaat drinken om af te vallen zul je het jammer vinden, daarbij"slechte"dingen te eten of drinken, dus de kans dat je je voedingspatroon verandert is dan groter, en daarmee de kans op afvallen ook.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu je 't zo zegt, wij nemen bij de groene thee die we tegenwoordig drinken praktisch nooit een koekje of zo. Voorheen, toen we koffie dronken, deden we dat wel regelmatig. +
Naar mijn mening moet je echt niet naar dit soort kleine dingen kijken om te afvallen. Sport gewoon genoeg en verbrand meer dan je binnen krijgt. Je kunt wel groene thee gaan drinken, ipv een andere, maar dat kleine beetje verschil ga je nefer nooit merken.
Afvallen zit hem ook tussen de oren en daar bedoel ik mee, dat je je er ook prettig en goed bij voelt. Doe je dit met een theesmaak dat niet je keuze is, dan wordt het er niet makkelijker op.

Toegevoegd na 24 minuten:
Update naar aanleiding van je reactie ;)

Misschien is verse munt thee wat voor je? Gewoon wat verse munt takjes in een glas en water er bij gieten. Beetje honing en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
“Gewone” zwarte thee is het minst effectief voor afvallen. Oolong thee zit tussen zwarte en groene thee in wat betreft afslanken & gewichtsverlies. Groene thee is zeer effectief om af te vallen. En witte thee is de beste thee om af te vallen.

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.prettyhealthy.nl/de-beste-thee-voor-afvallen/