Kan ik deze liqueur essences ook ergens anders voor gebruiken, en hoe?

Is van het merk Prestige, en heb ik in Appelsin Cognac, Banaan, Mia Theresa (coffee liqueur), en White Cacao essence.
Origineel moet je een flesje van 20 ml met 210 (120, 260, 275, naar gelang de soort) gram suiker mengen met 750 ml Wodka.
Kan ik dit ook gebruiken in bijvoorbeeld cake, of wat anders, en hoe dan te doseren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Je kunt ze ook gebruiken voor cake, taart, cupcakes, tiramisu en zelfs in koffie of thee.

Hoeveel je moet gebruiken is een kwestie van smaak, maar denk eerder aan druppels dan aan eetlepels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Likeuren worden vaak gebruikt als digestief bij de koffie en als ingrediënt in gemengde dranken (cocktails en longdrinks).
Hoe te doseren gewoon uitproberen, en het is inderdaad een kwestie van smaak.