mischien uit verkocht en het beste ken je dat aan het personeel van jumbo vragen die weten hoe het zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons wel nog in het assortiment, genoeg hoor, misschien is jou jumbo vesteging kleiner en daarom minder in het asortiment, anders kun je vragen aan een medewerker waarom een produckt er niet meer is, dat hb ik vaker gezien en dan doen ze als het produckt niet veel vraag na is in de aanbieding bak en goot afgeprijst weg en dan staat er ook bij, binnenkort uit ons assortiment..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan uitverkocht zijn of uit het assortiment omdat het bij jullie niet goed verkocht word. er gaan ook geruchten dat de overheid energiedranken binnenkort gaan verbieden.