Wat zijn de afmetingen van een blikje van 33cl?

Ik heb dit nodig en wil graag antwoord voor 7:50 ik heb namelijk de afmetingen daarvan nodig en de winkels zijn dicht bij mij, ik heb dit voor school nodig ik wil graag de hoogte en de horizontale lengte (links naar rechts) Het moeten trouwens de afmetingen van een 33cl blikje zijn zoals Pepsi, Fanta en Coca-Cola blikjes
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
49.9K
Amadea
12 jaar geleden
En waarom heb je dat dan niet gisteren zelf even opgemeten in die dicht bij jou zijnde winkels?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Elk blikje kun je vangen in oppervlak grondvlak maal de hoogte.Dat is bij blikjes met een rond gronvlak niet moeilijk : pi R kwadraat x hoogte. Bij blikjes met ovaal grondvlak moet je even de formule opzoeken voor het berekenenvan ovale gronvlakken .

Antwoorden (1)

De hoogte is 11.5 cm en de doorsnede is 6.5 cm