Zijn Gold- en Silver Strike schadelijk?

Ik hou op m'n tijd wel van een glaasje Gold- en Silver Strike, maar vroeg mij af of deze schadelijk zijn. Ik snap best dat de alcohol erin schadelijk is en dat het nooit goed voor je kan zijn, maar vroeg me af hoe schadelijk de goud stukjes(23.5 karaat bladgoud) en de zilver stukjes(99.9 % pure zilver) schadelijk voor je zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.7K

Het beste antwoord

zoals je zelf al indirect zegt, al die edelmetalen zou niet meer goede eigenschappen hebben voor je dan slechte eigenschappen, maar een paar keer mag toch wel , dan is er niets aan de hand, drink je dit teveel , dan heb je hoge kans op metaal vergiftiging, maar dan met teveel bedoel ik dan ook echt veels te veel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Edelmetalen vallen dwars door je heen. Dat is een eigenschap van edel metalen. Hebben dus ook geen positief effect.

Toegevoegd na 39 seconden:
Zonde van het goud en zilver.