Waar kan ik granaatappelsiroop kopen om drankjes te maken , ik heb overal bij de bekende supermarkten maar die verkopen ze niet ?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.8K

Antwoorden (7)

Misschien moet je eens kijken bij de naam :grenadine .
Dat is hetzelfde
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel goed naar de ingrediënten kijken, want soms is dat een bessenmix.
anneliez
12 jaar geleden
oja guavesap wordt ook van appels gemaakt
Ik geloof dat ze in ieder geval bij PLUS het sap met de naam POM Wonderful hebben en dat is van granaatappel. Het zou kunnen dat ze het ook bij andere supermarkten hebben maar dat weet ik niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de natuurwinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de tuinen http://www.detuinen.nl/superfruit/granaatappel/optima-pomegranate-juice.html dit is niet perse siroop maar je kan het zeker verdunnen met water, dit staat er ook bij vermeld!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook bij een turkse winkel is dit te koop het merk is Nar Eksisi grote fles 3.25 euro

Toegevoegd na 3 minuten:
en anders hier nog http://natuurlijkgoedkoop.nl/dranken/granaatappel-siroop.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De smaak van granaatappel is friszuur en houdt het midden tussen die van rode bessen en appel. Je hoeft de zaadjes er niet met een veiligheidsspeld uit te pulken, houd gewoon de halve granaatappel boven de schaal en sla met een spatel hard op de schil. Even later regent het rode kraaltjes. Het sap daarvan vormde oorspronkelijk de basis voor grenadine, tegenwoordig is essence meestal de smaakstof. De rode limonadesiroop (‘dibs rumman’ in het Arabisch) wordt in cocktails als Tequila Sunrise gebruikt, maar ingekookt tot stroop geeft het een heerlijke zoetzure fruitige smaak aan soepen, sausen, salades, stoofgerechten, vlees en vis

. De stroop is verkrijgbaar in Arabische winkels en delicatessenzaken, de grenadine bij de meeste Supers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van ouds her is grenadine granaatappelsiroop. heden ten dage zijn echter vrijwel alle grenadines een mixje van appel met frambozen of andere rode vruchten siroop met op zijn best been mini beetje van de duurdere granaatappel. Bijna alle turkse winkeltjes hebben wel 1 of ander merk puur sap voor rond de 3 euro de liter, en de meeste supermarkten hebben het uitstekende merk pom voor dikke 3 euro de 0,7 liter fles. Goede siroop is moeilijk te vinden maar puur sap is al zo sterk van zichzelf dat het 1 op 3 bij spa rood al tot een prima drankje leidt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Let trouwens op flutmerken als "healthy people" en cool best die ook met een granaatappel "drink" in de supermarkt staan wat dan appel/druivensap is met 6% granaatappel...oplichterij...koop die POM.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fruitbron heeft en siroop met granaatappel en turkse aardbei.
Misschien een optie.
Kun je bij c 1000 en meerdere supermarkten kopen.
Alleen zit die turkse aardbei!!!!!!!!!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
erin.
Is wel erg lekker hoor.