Hoe lang is een flesje koffiemelk houdbaar na openen?

Als alleenstaande doe je langer met zo'n flesje en het is puur lekkerder dan poeder...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
10.5K

Het beste antwoord

Een flesje koffiemelk na opening is ongeveer anderhalve week houdbaar, wel in de koelkast bewaren. Maar koffiecupjes zijn héél erg handig, en kun je buiten de koelkast bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tot een week na openen en wel in de koelkast bewaard

anders neem je kuipjes/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afhankelijk van de temperatuur in je koelkast, en hoe vaak je de koelkast open en dicht doet. In ieder geval een week, vaak langer.

Je ziet het vanzelf. Als je koffiemelk in je koffie doet en er ontstaan korreltjes/brokjes, weet je dat de melk niet meer goed is.

Dat kan nog steeds geen kwaad, je zult er niet ziek van worden. Maar de koffiemelk kun je dan beter weggooien. Dat kopje koffie trouwens ook.

Overigens is echte melk nog lekkerder. Voor het beste effect verwarmen en opschuimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tot het zuur wordt...:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik, als zeer matige koffiedrinker, gebruik cupjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo`n dag of 3, uiterlijk 4 dagen na openen.