Hoe heet dit spul dat vaak in limonade zit?

Het zit bijv. in wicky. Als ik een pakje wicky op heb is het heel erg moeilijk om speeksel door te slikken, hoe komt dit? En is dit een soort stofje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.7K
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je met de laatste slok uit het pakje? Dan ben je vergeten het eerst goed te schudden.

Antwoorden (4)

misschien bedoel je zoetstof als aspartaam of iets dergelijks? Daar krijg je een droge mond van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dat het dan is, ik krijg er inderdaad een hele droge mond van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een droge mond krijgt dan komt het door suikerzuur
citroenzuur, een ongelooflijk commerciele truuk, je krijgt namelijk alleen maar meer dorst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het komt omdat het een melkproduct is. Ik heb ook altijd veel last met het doorslikken van slijm/speeksel als ik dat soort dingen drink.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wicky een melk product???
Misschien toch maar even het pakje lezen :-)
suikerzuur of koolhydraten dat zit meestal wel in limonaden he klinkt raar maar het is waar volgens mij