Wordt er in Nederland nog Dr. Pepper verkocht mèt alleen suiker? Dus zonder aspartaam?

Ik krijg namelijk keelpijn van aspartaam (buiten het feit dat het ronduit goor is en ik het gevaarlijk vind).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K

Het beste antwoord

Jazeker, het is in ieder geval te koop bij de Dekamarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker
Als je normale Dr-Pepper koopt is dat met suiker(ik heb even het etiket nagekeken).
Je hebt ook diet Dr-Pepper en daar zal waarschijnlijk aspartaam in zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij zowel c100, ah en jumbo hebben ze alleen maar 1 soort, met een combi van suiker en aspartaam... er staat geen light of diet op maar alleen een balonnetje met dat het nu veel beter voor je is (zoiets). maar met alleen suiker kan ik nergens vinden...