mijn maalschijf van een ouderwetse koffiemolen is bot. Kent iemand een adres waar je nieuwe maalschijven kunt kopen? Wel voor een antieke molen.

Er zijn velerlei maalschijven te vinden voor elektrische koffiemolens. Maar helaas niet voor een handkoffiemolen. Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (2)

Bij de kringloopwinkel of op de rzommelmarkt is er misschien wel eenzelfde mechanisme te vinden. Mogelijk kun je de maalschijf daaruit halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in Hoogeveen hebben wij een onderdelenshop, die heel veel hebben en voor bijzondere (zeldzame) dingen vaak wel kunnen bestellen. Zo'n winkel zal in meer plaatsen zitten.