Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het beste stickers van bierflesje zonder de sticker kapot te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
881
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je dat de sticker nog heel is anders doe je er heet water over heen en schraap je het er zo af ( in stukjes)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je kunt het los weken,
Of los stomen boven een pannetje water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gwwn nat maken en losweken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nachtje in een emmer met water en ze laten dan zo los.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
En als het buiten niet zo warm is dan heb je de volgende dag ook nog eens een lekker koud boertje;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel ijswater gebruiken dan :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je een koud biertje wil hebben wel,maar dat was de vraag niet. ;-) Ik heb trouwens nog nooit van een koud boertje gehoord.
;-))))
Als je met 'stickers' de etiketten bedoelt, het flesje in een teil lauw water leggen, en laten liggen tot het etiket losdrijft. Dit gaat soms best snel, maar heb in elk geval geduld : niet gaan 'helpen', want de doorweekte etiketten scheuren nat nog véél sneller!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg de bierflessen in de diepvries. Zorg dat je ze tijdig uit de vriezer haalt (na ongeveer 40 minuten). Het bier is lekker koud. Je kan het etiket vrij makkeijk van de fles afschuiven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om mijn eigen gebrouwen bier te bottelen maak ik de flesjes altijd schoon met warm water ( ik leg ze er in+/- 10 min)
dan kan je het etiket er zo afhalen als hij dan al niet in het water rond drijft.
suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding