hoeveel suikerklontjes zitten er in een blikje blue bastard?

Hoebeel suikerklontjes zitten er in een blikje blue bastard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.6K

Antwoorden (3)

Blue Bastard bevat 10,5 gram suiker per 100 ml. Een blikje van 250 ml bevat dus 26,25 gram suiker. Een standaard suikerklontje van Van Gilse bevat 4,4 gram suiker.

Een blikje Blue Bastard komt dus overeen met 5,97 (dus bijna 6) suikerklontjes.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zozo dat is best veel, kan ik dat ook ergens vinden over golden power en andere dranken? Bedankt.
bamibal
12 jaar geleden
Golden Power bevat ook 10,5 gram suiker per 100 ml. Dus ook 6 klontjes. Je kunt het op internet opzoeken als je zoekt op bijvoorbeeld blue bastard voedingswaarde.
6 en een half, oftewel, 1/10 van de hele inhoud van het blikje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 en een half