warrom hebben alle blikjes energy van de albert heijn een gekleurde stip aan de onderkant?

ik heb hier een hele energy verzameling van een paar honderd blikjes maar op alle blikjes van de AH (29cent) zit een geleurde stip? weet iemand misschien waar die stip voor is. voor merk zie foto:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
10.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb je reactie op mijn antwoord gelezen, en met wat je daar schreef, is er toch iets anders aan de hand, dan wat ik schreef in mijn antwoord. Daarom heb ik mijn antwoord verwijderd; ik houd niet zo van foute antwoorden en helemaal niet als ik zelf foute antwoorden geef ;-)
Ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt.
Maar ik volg deze vraag wel, met grote belangstelling!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op red bull zit op de onderkant ook altijd een gekleurd vlekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, maar ik drink geen red bull (is te duur en smaakt hetzelde) maar weet je dan ook warom die op red bull zitten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volg deze vraag al een tijdje en raar dat er nog geen antwoord is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik zou nu echt gaan denken dat die stippen geen reden hebben?? er zal toch wel iemand weten waarom?

Het beste antwoord

Bij Red Bull is precies hetzelfde aan de hand. Er zijn verschillende kleuren stippen die aangeven dat de drank in het blikje qua smaak een klein beetje verschillen met het originele recept. Als je een blikje hebt met een rode stip, zal die dus een klein beetje anders smaken dan een blikje met een blauwe stip. Bij Red Bull is dit het geval, en ik denk bij de blikjes van de Albert Heijn dan ook.