Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met een gewoon koffiezetapparaat ook cappuccino maken?

Ik wil graag een cappuccino maken, maar ik ben op vakantie en daar hebben ze alleen een normaal koffiezetapparaat. Weet iemand een manier om met een normaal koffiezetapparaat een lekkere cappuccino te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zakjes van Nescafé vind ik ook heel goed. Je hoeft alleen kokend water op te gieten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan de koffie iets sterker zetten dan normaal en vervolgens melk opschuimen, en dat op je koffie gieten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koffie verkeerd maken.
2x zoveel koffie in de filter en 1derde inschenken dan aanvullen met gekookte melk die je tijdens het koken met een garde opklopt. ( en oppassen dat de melk niet overkookt )

Toegevoegd na 1 minuut:
In de supermarkt verkopen ze ook speciale cappucchino melkpoeder die gewone koffie een schuimlaag geeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lekkerste cappuccino kun je het beste maken met gewone koffie.
Eerst opgeklopte melk b.v. met een Lattemento melkopschuimer (zou je kunnen gebruiken als er nog meerdere stopcontacten aanwezig zijn)
Dan een laagje koffie er in.
Hierna nog wat schuim.
Cacaopoeder erover strooien en genieten maar.
Als je geen Lattemento ter beschikking hebt dan kun je ook een opschuimer op batterijen gebruiken.
Die zijn overal verkrijgbaar.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding