hoeveel plastic bekertjes kun je vullen met een fles freeway cola?

Ik moet voor 24 kinderen cola uitdelen en wil weten hoevee lflessen ik moet kopen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
35.2K

Het beste antwoord

De fles is zeer waarschijnlijk 1,5 Liter. een normaal glas is 0,2 liter. Dus 1,5/0,2 = 7,1. Dus ongeveer 7 glazen. Als je kleine plastic bekertjes hebt kun je er wel meer van vullen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een klein plastic weggooibekertje heeft een inhoud van 0,18 liter. Dus 1,5/0,18 = 8,3 Dus ongeveer 8 bekertjes kun je vullen met een fles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet zijn dat 2 liter flessen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2/0,18=11,11=11 bekertjes ->1 fles 2 flessen=11/12 bekers, dus 3 flessen. (uitgaande 2 lier, 1,5 doe je zelf maar;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 btw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol bedankt XD

Andere antwoorden (1)

Hangt af van de grootte enzo, en of de kinderen nog meer willen, dus als je 4 flessen koopt heb je wel genoeg

Toegevoegd na 41 seconden:
of 3 of 5, gewoon uitrekenen