Waarom zit energy drink altijd in een langwerpig blik?

En niet zoals cola, maar een stuk langwerpiger.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3K

Antwoorden (4)

Het zorgt ervoor dat het herkenbaar is als energiedrank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dunne blokjes kunnen kinderen beter vastpakken.

Toegevoegd na 19 seconden:
correctie: blokjes = blikjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar energy drink is helemaal niet bedoeld voor kinderen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Energy drinks zijn NIET geschikt voor kinderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt wel veel gedronken door tieners dan door volwassenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cola is meer voor kinderen dan energy.. dus waarom zit Cola niet in dunne blikjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chocomel en Fristi o.a. worden ook veel door kinderen gedronken en zitten ook in dunne blikjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chocomel en Fristi wordt inderdaad door jonge kinderen gedronken maar dat is niet de bedoeling van Energy!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone Cola is niet goed voor kleine kinderen. Maar kindercola wel en daarom zit Kindercola ook in een langwerpig blik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@musa kindercola is ook niet gezond voor kinderen, alleen minder schadelijk/ongezond en de kindercola die ik hier ken zit in plastic flessen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit volwassenen (behalve studenten dan) energy zien drinken hoor haha
Alleen tieners enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
curiosity je hebt kindercola ook in blikjes.
Amadea
12 jaar geleden
Ah, nu begrijp ik waarom er zoveel 12- en 13-jarigen 's nachts nog op GV zitten. Die zijn dan dus helemaal hyper en kunnen daarom niet slapen. Nou, slim hoor.....
Omdat doorgaans de Energy dranken minder inhoud hebben dan bv een blikje cola. Red Bull heeft bv 0,25 en cola 0.33 liter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@gitaar14, zo had ik het nog niet eens bekeken! Slimme marketing dus.
Er zit minder in dan in een gewoon blikje. Als ze het in een lager blikje stoppen, valt dat meer op. Van die langwerpige blikjes lijken groter dan een laag, dikker blikje en dus valt het niet zo op dat het naar verhouding nogal duur is.