kan je ook alleen het kratje (bier) inleveren zonder de flesjes?

ik gebruik namelijk de kratjes als klossen maar wil niet de hele tijd al die lege flesjes in huis laten staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
65.2K

Antwoorden (5)

jahoor, dat kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan hoor. Bij de supermarkt in mn wijk wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste automaten in supermarkten accepteren geen kratjes zonder flesjes. Dit is omdat er anders mensen kratjes in de winkel leeg kunnen halen en dan in de automaat stoppen om zo statiegeld te krijgen. bij 1 leeg flesje accepteert het apparaat het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je het van tevoren afspreekt wel. Mijn man is ook bij alle 3 de kinderen van tevoren een stapel kratjes gaan halen om onder het bed te zetten. Als je dat gewoon even vraagt, weten ze meteen waar het voor is. Je kunt ze dan later ook weer inleveren. Bij onze Appie in de plaats waar we eerst woonden en waar we nu wonen in ieder geval wel.