Ik zou het zelf niet zo gauw doen, denk ik. Er bestaat wel een nieuwe versie uit de "Pisang"Familie: Pisang Guarana Lime. Op de website zag ik een mix met deze mixdrank met cola! Ik weet niet waar je deze drank kan krijgen. Deze lijkt mij eigenlijk best lekker.
Mix de Groene Pisang Ambon vooral met een licht gekleurde drank, zoals sprite of sapjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Alles is te mixen, maar smaken verschillen. Als je van cola met bananensmaak houdt, zeker doen.
Ik ben alleen bang dat de mix een heel goor kleurtje krijgt
12 jaar geleden
Er zijn zelfs mensen die Pernod met cola mixen, waarschijnlijk zijn alle sterke dranken al eens met Cola gemixt. Proost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, maar smaken verschillen.