Hoe lang is een pak sinaasappelsap houdbaar nadat je het geopend hebt?

In de koelkast uiteraard.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
25.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belangrijke informatie is of het verse sinaasappelsap is (uit het koelvak) of langer houdbare (naast de andere sappen) zoals appelsientje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om langer houdbaar sinaasappelsap dat gewoon in het rek staat en dat je in de kast bewaart (voordat je het opent).

Antwoorden (6)

Niet zo heel lang, ligt er ook aan of het pak tussendoor uit de koeling is geweest maar na een week zou ik maar oppassen.
Mij is het een keer overkomen dat ik na een flinke slok begon te kokhalzen omdat mijn maag begon te protesteren:toen was het ongeveer 2 weken oud...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt lang het kan snel gaan schimmelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat als het pak een week oud is dat het niet meer zo lekker is... hoe verser hoe lekkerder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar dagen. Staat altijd op pakken sinaasappelsap van mij. Lekker vaag inderdaad. Ik hou zelf 5 dagen aan, elke dag 1 glas uit een pak van een liter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad hooguit een week.

Onthou wel dat het vitamince C gehalte helemaal weg is, na die week. Het halveert per dag. Dus binnen een week kun je het nog wel drinken, maar voor de vitamine Ce heeft het niet zoveel nut meer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 dagen als je het pak direct in de koelkast zet.
Een dag langer kan soms wel, maar dan even checken. :)