Hoeveel procent melk zit er in halfvolle chocolademelk van Chocomel?

Er staat namelijk wel achterop dat er melk in zit, maar niet hoeveel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.7K

Het beste antwoord

Met de voedingstabel erbij, en een beetje rekenen kom je denk ik een heel eind. Ongeveer 10 gram suiker, en 20 à 30 gram andere spullen zoals cacao, stabilisatoren en druivensuiker, kom je uit tussen de 96 en 97% halfvolle melk.

Het lijkt mij een goeie handel. Een pak halfvolle melk kost 57 cent, en misschien kost een pak chocomel wel 2 keer zoveel. Dan betaal je dus heel wat voor het theelepeltje cacao en druivensuiker ;-)

Wil je het zeker weten, stel dan even je vraag op de website (zie link hieronder). Dit soort bedrijven antwoordt altijd op vragen van consumenten.