Heeft water hetzelde effect als je er ranja bij doet?

Ik bedoel; water is goed voor je huid en je lichaam als je er veel van drinkt, is dat nog steeds zo met en beetje ranja er door?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
7K

Antwoorden (4)

Voldoende drinken blijft goed alleen door het toevoegen van de ranja voeg je ook weer veel suiker toe wat het lichaam dan weer af moet breken. Het mooie van water is dat het puur en schoon is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suiker houdt vocht vast en er is veel water voor nodig om suiker te verwerken. In aanbevelingen zie je weleens dat het helemaal niets uitmaakt wat je drinkt maar dat is dus niet waar. Hoe meer stoffen er in het water opgelost zijn, des te meer water is er voor nodig om ze te verwerken, c.q. uit te scheiden. Het is wel zo dat je bepaalde mineralen nodig hebt. Drink je erg veel water dan kun je een natriumtekort oplopen, zeker als je nogal zoutarm eet. Dat kun je compenseren door mineraalwater te drinken, waar meer mineralen in opgelost zijn, maar toevoegen van een heel klein beetje zout aan je drinkwater kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je nou ranja drinkt of een kop thee met suiker,maakt niet veel uit.
Alleen water is misschien beter voor de lijn.
Wat geeft de doorslag op een paar koppen per dag maakt het niet zoveel uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
water is altijd beter als ranja
in ranja zitten wel veel suikers