Waarom krijg je geen dopje bij een flesje water op intensfestival?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
50.4K

Antwoorden (4)

Zodat je deze niet hervuld of bewaart, maar weggooid zodat deze kan worden recycled.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je een flesje zonder dop niet kunnen hervullen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel daarmee thuis hervuld en gaat gebruiken. Het is puur voor het recyclen.
Dit is gewoon een marketingtruc. Doordat je je flesje niet kan sluiten, ben je geneigd om sneller je drankje op te drinken en dus sneller een ander drankje te consumeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de hoofdreden is om te voorkomen dat je er mee gaat gooien. als er geen dop op zit kan je er minder ver mee gooien omdat je onderweg al de helft van je water verliest.(vind het zelf beetje onzin want zonder dop kan e nog steeds erg ver gooien) daarnaast is het mooi mee genomen dat je inderdaad vaker nieuwe moet kopen en hem niet kan hervullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem wel her vullen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hervullen kan prima, je kan um alleen niet vol in je tas opbergen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan zelf een losse dop mee nemen... volgens mijn is dat allemaal 1 en de zelfde maat.
Er zijn genoeg andere dingen om mee te gooien.

Het gaat er voornamelijk om dat mensen, wanneer ze het flesje leeg hebben gedronken, deze op de grond gooien met het dopje er op nog. En als je weet hoeveel flessen water er gedronken word, dan weet je wat dit kan veroorzaken aan het eind van de avond. Tien duizenden lege flesjes die je niet plat kan drukken. Niet echt veilig om te lopen.