Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zoon heeft gisteravond 2 bier, 2 amaretto en 2 shotjes gedronken. Hoeveel promille alcohol heeft hij op?

Hij moest 2 x overgeven maar beweert dat het niet van de drank was. Hoe lang duurt het voordat de alcohol uit zijn bloed is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat het promillage is geweest kan niemand hier vertellen, want wij weten niet hoe snel deze drankjes achter elkaar genuttigd zijn.

Als hij bijvoorbeeld de amaretto 2 uur na een biertje heeft gedronken was op dat moment het biertje alweer voor het grootste gedeelte afgebroken.

hoe lang het ongeveer duurt voordat het alcohol uit zijn bloed is? ik ga altijd uit van 2 tot 2,5 uur per drankje, dus reken maar tussen de 12 en 15 uur (zo ongeveer).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk, en ik spreek uit ervaring, dat hij kotste doordat hij zoveel verschillende soorten door elkaar gedronken heeft, en niet door t alcoholpromillage
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding