Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het drinken van alchohol bier schadelijk voor mij?

Niet dat ik het wil alleen. Ik hoorde van die bieren die 0,0% alcohol bevatten. Is dat dan schadelijk voor zoiemand als ik 11 jr oud bijna 12?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

nee hoor, het slechte aan bier is de alcohol, en die ontbreekt in dit drankje, het is tevens een goed alternatief voor frisdrank!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Oh ik zag me vader bier drinken op me 5e wou toen ook een flesje. En hij gaf me een alcoholvrije, sindsdien dronk ik wel eens een flesje, pakte het zelf hihi.

Tot nu toe nog niks van gemerkt, loop niet achter op studenten die in me klas zitten.

Toegevoegd na 35 seconden:
Conclusie: Nee het is niet schadelijk, uit eigen ervaring iig, niet wetenschappelijk bewezen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcoholvrije bieren mogen tot 0,1% alcohol bevatten.
Dat is niet veel, maar ook niet niks.

Het wordt afgeraden aan droogstaande alcoholisten, omdat ze hierdoor de smaak weer te pakken kunnen krijgen. Bovendien krijgt men toch een hele kleine hoeveelheid alcohol binnen.

Bavaria heeft wel "bier" met 0,0 % alcohol.

Ik denk dat dat niet slechter is dan cola, waar ook een hoop rotzooi in zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, daar krijg je niets van. Als je het lekker vindt, gewoon doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt antwoord op de vraag of het drinken van alcohol schadelijk is. Dat is het en mág je niet eens drinken. Of alcoholvrij bier aan te raden is? Het zou het overgaan naar 'gewoon' bier makkelijker kunnen maken. Maar dat is net zoals men zegt dat een wietje roken maakt dat men makkelijker op zwaarder overgaat. Dat is ook onzin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding