Waar kun je Lingonberry juice kopen?

Ze hebben het bij Ikea in het restaurant in de frisdrankautomaat. erg lekker! maar ben vergeten te kijken of ze het daar ook verkopen.. tot 2 x toe vergeten te kijken zelfs! aangezien we weer terug moesten om wat te ruilen..en heb nu geen zin meer om wéér terug te gaan..

Weet iemand toevallig of Ikea het verkoopt? dan kan ik altijd nog terug om het te halen.

of is het ook in een andere winkel te koop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1.5K

Het beste antwoord

Ja ze verkopen Lingonberry juice in de Swedisch food market in Ikea. Het heet dan trouwens vossenbessen en vlierbessen sap (vossenbes = lingonberry).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah, super! dank je wel! volgende keer toch even halen dan :-)