Budweiser bier

Ik ben al een tijdje op zoek naar budweiser bier, kan het nergens vinden. Hoe kom ik nou aan dit merk tegen normale prijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn 2 merken/soorten Budweiser,
de fles bij Summer is het de Tsechische,
die bij moolkeesje is het de Amerikaanse fles.
ze hebben niets met elkaar te maken.
en zijn in smaak niet te vergelijken,
ik adviseer je de Tsechische te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom adviseer je dat? Is die lekkerder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de Amerikaanse is net mineraal water, de Tsjechische is zooow lekker, ik ben een paar geleden in de brouwerij geweest en heb daar zelfs de "oer" Budweiser geproefd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor je ervaring t.z.t. wel, PROOST !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je die "echte" hebt geproefd, lust je de Amerikaanse niet meer, ik vind het BOCHT.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vond deze link:
http://brouette-de-bieres.com/bieren/BUDBUDBUD-Budweiser-Budvar
trouwens op wiki staat ook interessante info over de beide Budweisers.

Andere antwoorden (7)

Op onderstaande site kan je dit gewoon bestellen en wordt het nog thuis bezorgd ook!

Toegevoegd na 21 minuten:
Voor de vraag over 'normale' prijzen zie ook onderstaande vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Als een gewoon flesje bier rond de 50-60 cent kost, vind ik 1,75 geen "normale prijs"!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die prijs komt waarschijnlijk omdat het bier speciaal geïmporteerd moet worden en dat maakt alles duurder, voor een import biertje een hele 'normale' prijs dus.
Hier,al weet ik niet of dit een normale prijs is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je het bestellen. Of het de normale prijs is, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zag het pas bij supermark hoogvliet vlak naast de corona staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar de groothandel gaan. Bv de Makro. Vast iemand in je omgeving met een pas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een ah xl,daar hebben ze het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij om de hoek verkopen ze het bij de snackbar.