Moet bijna altijd overgeven naar een avondje stappen,wat kan hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
13.5K

Antwoorden (13)

Mijn eerste ingeving is, aangezien je geen verdere informatie geeft, minder drinken! Of om en om bier/of wijn afwisselen met een glas water. Heb je de volgende dag ook geen kater.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder drinken en/of meer bodem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het stappen op zich kan geen oorzaak zijn voor het overgeven. Daarom waag ik het erop om te stellen dat het wel met je alcoholconsumptie te maken zal hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder drinken... Overgeven is een teken van je lichaam dat je teveel gif binnen aan het krijgen bent, en je lichaam kan het niet aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon helemaal geen alcohol drinken is natuurlijk nog beter. Maar als je het niet kunt laten, drink dan geen veschillende soorten alcohol door elkaar en drink idd tussen elke eenheid drank 1 glas water. Zorg ook dat je goed eet vooraf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder drinken, en van wat je drinkt, minder alcohol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed eten van tevoren.. Dus niet gaan drinken op een lege maag.. En niks door elkaar drinken! Minder kan natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn eerste ingeving is ook: minder alcohol drinken.Als je niet te veel drinkt, probeer je dan eens te bedenken wat je tijdens het stappen anders doet dan 'normaal': een sigaar roken? Een bepaalde snack eten? In de rook staan? Een of ander mixdrankje drinken? Wie weet is je maag er wel gevoelig voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je gebrek aan zelfvertrouwen? je bouwt zoveel spanningen op, omdat je contact moet gaan leggen met mensen die je niet kent.
En na het stappen komen deze spanningen er allemaal uit dmv overgeven
Wat kun je doen;
- vaker op stap gaan en contact maken trainen
- alcohol drinken, dit maakt je losser
- na het stappen 20 kilometer fietsen, de spanningen fiets je er zo ook uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak lol zonder alcohol! Je/'n vriendin thuis brengen zonder drankkegel is misschien voor haar ook wel eens leuk. Je lichaam verdraagd alcohol toch al niet. Blijkbaar weet je toch al geen 'maat' te houden, dus kan je beter helemaal stoppen. Nadeel, nuchter valt het irritant gedrag van je, dronken, vrienden pas echt op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder alcohol drinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik ook vaak last van :/
1 is natuurlijk nt extreem veel drinken

2 niet te veel dranken mengelen

3 een goed laagje leggen, iets vettigs helpt altijd beter (ook later op de avond/vroeger in de morgen/tussendoor iets kleins eten kan helpen)

4 als dit de volgende dag toch nog voorkomt, kan melk een oplossing zijn. ik weet het het is een rare gedachte om melk te drinken, misschien is het het laatste dat je zou willen drinkn, maar het helpt, heeft iets te maken met zuren in je maag...

als het dan nog nt helpt: stoppen met drinken of 'uitzieken'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat was mijn eerste gedacht ook... maar bleek toch niet zo te zijn (allez ja bij mij toch)
heb je het al geprobeerd misschien?
mijn eerste indruk is niet drinken en niet roken.

Tweede indruk zou kunnen zijn dat je je helemaal niet op je gemak voelt bij de mensen met wie je uitgaat.

JIj weet alleen of de oorzaak een of allebei de indrukken zijn of dat het niet voor jou geldt wat ik hierboven heb geschreven.

Dan heeft t een andere oorzaak