Blijft frisse fruit drank goed buiten de koelkast

Kan dit???

Zie foto

Toegevoegd na 6 minuten:
Als het al open is :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
9K

Antwoorden (4)

er zitten zoveel conserveringsmiddelen in dat het wel een jaar zeker goed blijft, zolang het niet geopend is. Het blijft dus gewoon goed buiten de koelkast, maar of warme frisse fruitdrank lekker smaakt is de vraag..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang de pakjes niet aangebroken zijn gaat dat prima, in ieder geval tot en met de uiterste houdbaarheidsdatum. Voor je het wilt opdrinken zou ik het wel even koelen, koud drinkt zoiets namelijk vaak lekkerder weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het pakje al open is, moet je het na een dag weggooien, want dan kan er toch schimmel in gaan groeien. Ongeopend zijn ze heeeeeeel lang houdbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je niet in de war brengen als een pak drinken zoals bijvoorbeeld Cool Best in de supermarkt vanuit de koeling verkocht wordt. Het is in het geval van Cool Best niet nodig het gekoeld te bewaren, zelfs na opening blijft het meerdere dagen ongekoeld goed.
Waarom het dan in de koeling van de supermarkt ligt? Om het drankje een verse uitstraling te geven!

En als antwoord op je vraag: als iets gekoeld bewaard moet worden staat dat op de verpakking. Het is wel zo dat veel producten zoals jou voorbeeld langer houdbaar zijn in de koeling. Maar staat er alleen: "Na opening enkele dagen houdbaar" dan geldt dit ook buiten de koelkast.