Het lijkt mij dat dit per persoon verschillend is. Ook lichaamsgrootte zal een rol spelen (net als bijvoorbeeld de dosering van medicijnen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Dat is voor elk persoon (mens) Verschillend, Bij de een kan het zelfs al binnen paar uur uit gewerkt zijn, en bij de ander kan het UUREN duren,

De een reageert ook heel sterk en staat gelijk klaar wakker

EN de ander kan daarna gewoon weer terug naar zijn bed om door te slapen,

Wel wil ik graag nog een reacktie om deze vraag :

Warom vinden mensen koffie lekker ? het smaakt Bitter en smerig ( Vind ik persoonlijk )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja panlat dat is ook bij iedereen verschillend ik drink enkel maar koffie zou er niet buiten van kunnen ik zou zeggen probeer eens senseo met bv een mokka smaak erg lekker hoor en je gedachten dat het smerig vergeten en denk dat het iets lekker is als je iets eet of drink waarvan je van te voren al denk het is smerig dan smaak het ook smerig kijk in principe is alles wat je neemt goed voor de mens het enige waar je op moet passen is de hoeveelheid ervan