Lekker drinken maar wel gezond?

Mijn drinken op een dag bestaat vooral uit 's ochtends sinaasappelsap liters groene thee (koud) en een verdwaalde spa blauw. Dit is niet heel goed voor mijn tanden. Zeker die groene thee maar er zijn zo weinig dingen die ik zo lekker (ik lust wel andere) maar val er steeds weer op terug. Heeft iemand een goede tip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1.2K

Antwoorden (9)

Sportwater van AA
Lessini light watermeloen
Fruitdrank van Sissi
Cristal Clear
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na ieder kopje thee even een beetje water drinken(kraanwater is beter dan spa blauw) en de schade aan je tanden zal heel erg beperkt blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kamillethee of lindenbloesemthee is beter voor je tanden. Icetea aanlengen met water (bevat weinig calorien) en is ook niet zo'n aanslag op je tanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik drink sinds kort liters Shine van Crystal Clear. Het is er in twee smaken, ziet er uit als water, is niet heel zoet en bevat 1 te verwaarlozen calorie per glas.

Ik vind het lekker, maar probeer t eens zou ik zeggen.
14 jaar geleden
* Spa en fruit
* crystal clear inderdaad, lekker!! :-)
* spa rood
* perensap mmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spa rood , is het zelfde als kraanwater :-) ( vullen ze gewoon met kraanwater )
karvan cevitam en lessini, dan heb je ook nog eens toegevoegde vitaminen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beste lampje, als je al zolang bepaalde smaken drinkt raak je daar aan gewend. Dus als je dat patroon wilt doorbreken dan is het slim om langere tijd wat anders te drinken. Ook al is je behoefte om terug te vallen in oude patronen nog zo groot. Doorzetten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van tomatensap, is heel lekker en gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer es Sourcy vitamin water
smaakt eigenlijk naar frisse fruitdrank/dubbeldrank/dubbelfris e.d.
Het verschill is dat het gezonder is.
er zijn verschillende smaken