weet iemand in welk jaar Extran en AA drank op de markt kwamen?

ben benieuwd kon niets vinden op wikipedia en zo

13 jaar geleden
in: Dranken
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik heb me net he-le-maal suf gezocht....kan ook niks vinden? Ik kan ook niet eens vinden, waar het gemaakt wordt, en onder welke company het valt. Vreemd...Misschien moet je op een flesje kijken, waar het onderdeel van is (zoals 7-up ook van Coca Cola is, evenals de mars en snickerrepen). Misschien komen we er dan achter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu krijg ik zin in extran/aa

Het beste antwoord

Je kunt misschien contact opnemen met United Soft Drinks (AA) of Friesland Foods (Extran) om dit te vragen.
Ik weet wel dat AA drink al bijna 20 jaar de officiele sportdrank is van de atletiekbond.

United Soft Drinks was vroeger de Raak limonade fabriek uit Utrecht, totdat die door de gebroeders Holtrust werd overgenomen, zij zijn begonnen met de productie van AA drink.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op Link 1 zie je de contactgegevens van AA-Drink als je wilt bellen.
Extran kan ik niks over vinden.