Nee, het enige wat brandnetelthee kan doen is reinigen. Het helpt om je huid te zuiveren, maar de acne zal er niet door verdwijnen. Als ondersteunend middel kan je dagelijks 1 of 2 kopjes brandnetelthee drinken.
Amadea
13 jaar geleden
Urtica dioica is daar idd goed voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat klopt.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oe- ik gaf je per ongeluk een min! Het moest een + zijn..Ik geef je ergens anders een compensatieplus terug..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt wel goed. liefje! ( uit de reclame)
Brandnetel zuivert je bloed.
En gaat het aanmaken van acne tegen.
Maar het drinken van brandnetelthee,heeft slechts een kleine werking.
Omdat de thee uit de reform huizen zo verdund is.

Ik kende een oude zeeman die wel 70 jaar was.
Hij zocht in de lente altijd verse brandnetels,en kookte deze net als spinazie.
Hij at ze en het vocht dronk hij op.
Zelf droogde hij ze om thee van te trekken.
Zijn huisarts stond versteld van de kwaliteit van zijn bloed.
Het had een enorm zuiverende werking.
Probeer ze te vinden in de natuur,want het is nu de tijd ervoor.