Via http://www.brasilprodutos.nl/ zou je het kunnen kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Onderin de site even zoeken op guarana en je vindt zowel blikjes als literflessen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb eens spul in de action zien staan waar Giarana drink opstond ofZo iets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een speciale slijterij die exotische dranken verkoopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zag het ook 2 weken geleden bij de action maar weet niet of het de orginele is !

Toegevoegd na 1 minuut:
surinaamse toko verkoopt ook van alles ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik woon in rotterdam en je kan het in de kruiskade kopen in portugese of braziliaanse toko's :)