Wat kan je doen als je veel moet plassen en dit wil verminderen als je bier drinkt?

om het te verminderen.. en dan heb ik het niet over minder drinken of meer plassen....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
8.9K

Antwoorden (9)

Je sluit 'minder drinken, en meer plassen' dus uit. Dan blijft lijkt mij alleen over: Het ophouden.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn wel een aantal dingen die je kan innemen, maar die zijn ongezond. Ik denk best even naar de dokter, misschien is er iets mis met je blaas, of heeft je blaas iets te weinig plaats?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bier op het toilet drinken :P

Of misschien is dit een oplossing

http://www.shopwiki.nl/plaszak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bier /sterke drank drinkt,dan moet je altijd meer plassen.Het lichaam reargeert op de alcohol door vocht uit het lichaam te halen dmv plassen.De nieren werken sneller vandaar dat mensen met een kater dorst hebben.Niets aan te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwaarder bier drinken (Kasteel- oid) zodat je al aan je tax zit voor je blaas vol is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je eerste keer plassen zo lang mogelijk uitstellen. Als je eenmaal bent geweest kun je namelijk niet meer ophouden! Je blijft gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een luier aan doen hoef je in ieder geval niet naar de wc toe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een katheter (laten) plaatsen met een groot reservoir is een ( zeer onprettige) oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat er in komt, moet er ook weer uit. Zeker met bier drinken moet je vaker dan wanneer je water drinkt. Snap eigenlijk ook niet echt je vraagstelling...